Markkinointi
Markkinoinnin suunnittelu auttaa keskittymään markkinointikeinoihin, jotka tuovat tuloksia ja säästävät rahaa. Markkinointia lähestytään kokonaisuutena ja siitä muodostetaan resursseihisi ja tavoitteisiisi sopiva yhdistelmä.
Markkinoinnin suunnittelumme auttaa:
- liikeidean täsmentämisessä
- asiakassegmenttien määrittelyssä ja konkretisoinnissa
- yritysimagon rakentamisessa
- markkinoinnin ja myynnin kanavavalinnoissa
- yhteistyön kehittämisessä muiden yritysten kanssa
- markkinoinnin ja myynnin toimenpiteissä
- asiakastyytyväisyyden seurannassa
- markkinoinnin tuloksellisuuden seurannassa
Pitkäjänteinen ja ennakoiva henkilöstösuunnittelu ja osaamisen kehittäminen painottuvat strategiassa. Osaajarakennetta ja osaamisen kehittämistä ohjaavat tulevaisuuden asiakastarpeet. Henkilöjohtamiseen ja osaamisen kehittämiseen otettiin käyttöön uudistettuja toimintamalleja ja työkaluja mm. uramatriisi, ennakoiva henkilöstösuunnittelu sekö kokonaisuutta tukeva HR-tietojärjestelmä.
Yritystulkki on tietopankki, jossa on oppaita, suunnittelutyökaluja ja -laskureita sekä yrityksen asiakirjamalleja yritystoiminnan eri vaiheisiin ja tarpeisiin. Tutustu myynnin ja markkinoinnin aineistoon
tästä linkistä.